Szolgáltatások
Előfizetéses szolgáltatás és eseti céginformáció vásárlása
Magyarországon bejegyzett cégek, egyéni vállalkozók, költségvetési intézmények és nonprofit szervezetek adatbázisa. Céginformációs szolgáltatás felhasználóbarát környezetben, széleskörű keresési lehetőséggel és adattartalommal.
Előfizetéses szolgáltatás
Automatizált monitoring szolgáltatás, cégadatváltozások, valamint pozitív és negatív információs események figyelésére.
- E-mail értesítés eljárás adatokról
- E-mai értesítés a pozitív és negatív események bekövetkezéséről, illetve lejáratáról
Eseti céginformáció vásárlásának meneteWeboldalunkon lehetőség van az alábbi szolgáltatások eseti megvásárlására:
- Cégkivonat
- Cégmásolat
- Mérleg
- Elemzés
- Kapcsolati ábra.
Ehhez nem kell mást tennie, mint a kiválasztott cég megvásárolni kívánt céginformációja alatti adatokat megadni, úgy mint:
- E-mail cím
- Keresztnév
- Vezetéknév
- Számlázási cím/Cégnév
- Magánszemély-e
- Adószám
- Telefonszám
- Irányítószám
- Város
- Cím,
majd elfogadni az Adatkezelési, Adatfeldolgozási, valamint Általános Felhasználási Feltételeket.
A „Rendelés feladása” gombra kattintva, a rendszer átlépteti a SimplePay fizetési felületére, ahol meglévő SimplePay fiókjával vagy bankkártyával tudja a vásárlás összegét kiegyenlíteni.
Sikeres fizetés után, a vásárlás során megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt fog kapni a Céginfo.hu-tól. Az e-mail tartalmazni fog egy linket, amelyre kattintva elérhető a megvásárolt céginformáció.
Probléma esetén forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz a +36 1 696 06 39-es telefonszámon, vagy az
info@ceginfo.hu e-mail címen. További információt az
ÁFF-ben talál.